torsdag 15 december 2011

Nu ska här fotas!!!

Äntligen har jag kommit till skott och beställt en systemkamera! Det blev en Canon EOS 600D!


Det ska bli sååååå kul att börja fota med en "riktig" kamera!! Hoppas jag får den till helgen!!

Idag blir det frissan och ta bort mina extensions =(  Undrar hur kort håret kommer bli?
Kommer säkert att boka tid för att sätta i det igen. Har ju vant mig nu och håret blir ju lite fylligare också!
Står även julklappar på schemat idag! Så pengar kommer att spenderas idag känns det som! =)
Håller just nu på att läsa En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella, så jag har väl blivit lite inspirerad! Tänk va kul det är att shoppa i alla fall!!
Alla som säger att pengarna inte är allt har fel till viss del!! För det underlättar betydligt om det finns pengar!! Eller hur!? ;-)

Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar