tisdag 21 augusti 2012

Helgen som varit!

Fredagen började faktiskt i Norrköping. Hade ju tagit firmabilen hem så det var bara att brassa iväg med gps:en i högsta hugg! =) Gick bra , lite trafik. Väl framme träffade jag Tjoffe och Ulrik och åkte på ett byggstäd på Lindöskolan. Kul att se lite annat. Sen blev det lunch och eftermiddagen tillbringades med Annika, supermysig tjej, och kontors/hemstäd. 1 på en gummiverkstad och 1 i en villa. Där dom hade 2 hundar! Sen jag började med detta jobb har jag kommit på att aldrig skaffa hund eller katt! Allt detta hår, överallt!!!!! Inge kul alls!!
Sen blev det hem till bästa Bergshammar igen. På vägen hem fick jag ett tragiskt besked, blev lite tårar,  sänker alla anhöriga en tanke! <3 <3 <3  Blev en lite konstig kväll efter beskedet men vi vaffade och spelade lite musik! Så det blev fredagsmys också!
Lördagens förmiddag tillbringades på Bauhaus i Botkyrka. En mycket bra affär. Vi fick med oss en altandörr och lite annat smått och gått hem!
På kvällskvisten kom Alex och småtjejerna förbi och bjöd över oss på lite vin och snacks. Såååå mysigt!!

Jag läste Plums för Millie när hon skulle sova och Monda (morfar) fick gnugga foten tills hon somnade! Gullunge!! <3

Söndagen tillbringades i Björkviksskogen, nånstans! Jag och mitt lokalsinne! Inge bra! :-/ Vi hittade iallafall svart trumpetsvamp som nu är torkad och ska provsmakas! Lär ju vara en mycket god matsvamp, spännande!!

Sen blev det måndag igen................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar