måndag 4 februari 2013

MiROi!

Nu har jag slutat på Lernia och Administrativa kursen ligger bakom mig. Ytterligare nått att lägga till på CV;t.
Nu går jag på MiROi alltså och får hjälp med jobbsök, CV och Personligt Brev. Kan tydligen inte få nog av det. Men det är ju mycket man har hört förr..... Men dom har ju mycket kontakter och företag som kommer dit och presenterar sig, Arbetsförmedligen kommer varje måndag med ett antal jobb som inte går ut på Platsbanken. Så visst det blir nog bra till slut.
Ledig onsdag igen också =)
Fick ett trevligt mail och mess också :
Min order var skickad! Har beställt en iPhone 5!!!! Såg nu att jag hade beställt den svarta och det var ju bra! för det var den jag ville ha! ha ha ha ha Ibland ska man ha tur!!!!!


Kanske får hämta den imorgon! Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar