fredag 9 september 2011

Hundpromis och fredagsmys!

Dagens hundpromis avklarad! Blev en liten safaritripp! Först en massa skalbaggar på marken som jag INTE tycker om! Sedan dök det upp ett rådjur ca 20 m framför oss till Pepsis glädje dock inte min glädje! När vi var på väg hemåt igen så låg det en huggorm på marken som Pepsi inte såg. Var nog tur det så han inte stack fram nosen!
Nu har jag fått i mig lunch och ska ta en lur i soffan tror jag! Sen blir det nog några timmar i trädgården och klippa vissna blommor m m. Det blir ju så fint och man blir så nöjd!
Får även fikafrämmande av barn/barnbarn också!
Ops vad myckt det blev!
<3 kommer hem när han hämtat sonen som jobbat sin första vecka på Swenox och jobbade över idag och ska jobba i morgon också! Man ser bara dollartecken i hans ögon nu för tiden! =)
Nehe soffan väntar!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar