måndag 12 september 2011

Måndag igen!

Helgen har varit supermysig! I lördags var vi barnvakt till Lillgumman Millie! Föräldrarna var i Eskilstuna och inhandlade en tvillingvagn! Kommer ju att gå åt nu när Lillgumma nr 2 kommer!
Jag hade ett paket med shabby chic-grejjer på gång på blocket men försent ute förstås!! Alltid så även om man är på 1 timme efter att det är utlagt! Många om vill ha antar jag!

Förmiddagen idag var jag barnvakt åt Nellie och Millie. Mamma Sanda var hos barnmorskan för en, kanske, sista koll! Vi får väl se! Jag har tippat på den 22:a september. Beräknad 27:de.

Nu skiner solen ¤ och jag kanske ska hitta på nått. Mitt <3 kommer hem sent ikväll. Ska hämta sonen kl 22 och jobbar tills dess. Blir nog så hela veckan så vi får se vad jag ska hitta på! Städa ut städskåpet tror jag, vill ha ett skafferi där istället. Blir nog ett projekt samt att fixa i lilla rummet så vi kan fixa i vardagsrummet.
Det är det värsta att man måste början längst bort för att få runt det hela på slutet! Vi har ju prylar ta mig f....n överallt!!!!!!
Har ett gäng kläder ute på Tradera men det som inte säljs blir nog att ta till Cina på Skjutsaregatan, hon kanske har bättre tur med att sälja dem!
DAX att göra nått!!

Kram
Typ ett sånt skafferi vore toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar